У Держгеонадрах анонсували запуск Єдиного вікна для надрокористувачів

17 Січня 2020

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]Новий сервіс створять з метою надання консультацій стосовно належного оформлення документів для отримання спецдозволів[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small”][vc_column][us_single_image image=”20640″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]Державна служба геології та надр України готує до запуску новий сервіс для надрокористувачів — Єдине вікно. Його мета: забезпечити кваліфіковану консультацію щодо належного оформлення документів, процедур і термінів отримання спецдозволів. Щоб полегшити процес підготовки заяв та супутніх документів, спеціалісти Служби розроблять та опублікують у вільному доступі детальні інструкції із роз’ясненнями щодо комплектності документів, правильності їх нумерації та прошивання, перевірки заповнення даних. Також нададуть зразки типових заяв і примірних угод. Уся інформація щодо етапів проходження документів від подання до отримання ліцензії буде запропонована у схематичному вигляді.

«Ми як сервісна служба зацікавлені у тому, аби забезпечити прозорість процесу отримання спецдозволу на усіх його етапах. Минулого року майже 65% заяв, які надійшли у Службу, були повернуті надрокористувачам. Переважна більшість — через некомплектність пакету документів або помилки у заповненні заяв та угод, — пояснив голова Держгеонадр Роман Опімах. — Щоб уникнути повторення цієї статистики, ми запроваджуємо консультації на етапі підготовки і маємо підстави сподіватись, що це дозволить суттєво скоротити кількість повернень та прискорить процес отримання спецдозволів. Працюємо над тим, аби надати надрокористувачам максимально зрозумілі механізми роботи». [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small”][vc_column][us_single_image image=”20720″ align=”center”][vc_column_text]За словами очільника Служби, сервісний центр працюватиме із понеділка по п‘ятницю, кожному відвідувачу зможуть надати безкоштовну консультацію за попереднім записом. «Консультації надаватимуть спеціалісти Держгеонадр, допомагатимуть їм випускники вишів, яких ми плануємо запросити на практику», — додав Роман Опімах.

Зазначимо, що, згідно зі статистикою минулого року, більше половини заяв, що надходили до Державної служби геології та надр, отримували повторні відмови від двох до семи разів. Серед головних причин відмов — некомплектність документів (26%), помилки та описки у оформленні (20%), зауваження Мінекоенерго (16%) та невідповідність координат, вказаних у заявах (11%).

Сервіс обіцяють запустити до кінця січня, про його запуск та контактні дані для запису на консультацію буде повідомлено додатково.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Перейти до вмісту