Ми відмовляємось від суб‘єктивного фактору у прийнятті рішень щодо видачі спецдозволів, — Роман Опімах

20 Січня 2020

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]У Держгеонадрах планують діджиталізувати усі процеси взаємодії із надрокористувачем[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small”][vc_column][us_single_image image=”20022″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

Протягом минулого року більше 1300 заяв на отримання спецдозволів повернули суб‘єктам господарювання через помилки та описки у оформленні, некомплектність пакету документів та ін. Втім у Службі вважають, що серед них могли бути і випадки суб‘єктивного підходу у формуванні відмов.

«Відмову отримали більше 60% поданих заяв, частина з них — повторно, це значний показник і він наводить на думку, що у частині відмов причиною міг бути суб’єктивний фактор. Ми розуміємо, що цей процес можна оптимізувати, якщо звести до мінімуму контакт надрокористувача із чиновником, — пояснює голова Державної служби геології та надр Роман Опімах. — Для цього ми працюємо над діджиталізацією процесів та, зокрема, запуском електронного кабінету надрокористувача».

Водночас, аби зменшити кількість відмов вже зараз, у Службі запускають Єдине вікно — консультаційний сервіс, послугами якого можна скористатися безкоштовно. Спеціалісти Держгеонадр зможуть перевірити пакет документів стосовно належного їх оформлення та вказати, які виправлення необхідно внести, аби уникнути повернення заяви на підставі некомплектності чи некоректності підготовки даних.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Перейти до вмісту