Звернення громадян

Конституцією України гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Опрацювання та реагування на звернення громадян здійснюється відповідно до:

Закону України «Про звернення громадян»

Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа»

Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України
від 26.12.2024 № 1754 “Про затвердження Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в Державній службі геології та надр України”

Витяг з Закону України «Про звернення громадян»

Стаття 5 (витяг)

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Як подати звернення до Держгеонадр

(044) 456-23-57
[email protected]
Письмово: 03057, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16
Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • Звернення оформлено з порушенням ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»;

  • Звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі;

  • Звернення надіслано з доменної зони .ru
  • Перейти до вмісту