«Повернути довіру до Держгеонадр – пріоритет номер один», — Роман Опімах

28 Листопада 2019

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]Голова Державної служби геології та надр України окреслив ключові завдання, які стоять перед Службою.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small”][vc_column][us_single_image image=”20123″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]Державна служба геології та надр повинна стати прозорим сервісним органом. Про це голова Служби Роман Опімах заявив учора під час парламентських слухань за участі нардепів та урядовців.[/vc_column_text][vc_column_text]

«Установа, яка займається загальнодержавним регулюванням відносин в усіх сферах надрокористування має працювати як сервісне агентство, відкрите для людей та бізнесу», — сказав він. «Це завдання можна реалізувати у тому числі завдяки впровадженню відповідних it-рішень, зокрема кабінету надрокористувача, який дозволить відмовитись від суб‘єктивізму та упередженого прийняття рішень, а також мінімізує контакт суб‘єктів ринку з чиновницьким апаратом», — переконаний Роман Опімах.

Очільник ДСГН також наголосив, що діджиталізація процесів дозволить підвищити ефективність роботи галузі та Служби зокрема. «Фактично ми говоримо про перехід від паперу до цифри і, в кінцевому рахунку – про перехід до електронної форми спеціального дозволу», — пояснив спікер.

Також, за словами Романа Опімаха, у Держгеонадрах активно сприятимуть залученню інвестицій у галузь та створенню нових робочих місць.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Перейти до вмісту