Ukraine NOW! Уряд вперше за 27 років ухвалив проект бренду Україна

11 Травня 2018

[vc_row][vc_column width=”1/2″][us_single_image image=”11585″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Як повідомляв Укрінформ, уряд у четвер ухвалив єдиний бренд України. Держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко зробив презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, щодо створення бренду України.
“Вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтуються на серйозних дослідженнях цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тою аудиторією, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, країну свободи, нових емоцій”, – зазначив Біденко.
Він додав, що таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках співпраці з урядом Великої Британії. 6 фокус-груп Великої Британії, Німеччини і Польщі показали кілька концепцій промоції України. На початкових етапах розробки до цього процесу долучився Конрад Бьорд, який керував знаменитою кампанією просування Великої Британії під назвою GREAT. У розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Учасникам конкурсу були надані результати дослідження і було запропоновано дати свої ідеї або пропозиції щодо доопрацювання тих рекомендацій, які були отримані від британців.
За словами Біденка, робота тривала впродовж 9 місяців. Перед остаточним рішенням варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння Офісу з інвестицій на цільових аудиторіях. Спираючись на ці результати і на власну експертну думку, комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency.
На основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний бренд-бук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Перейти до вмісту