Єдине вікно працюватиме із надрокористувачами дистанційно у період карантину

16 Березня 2020

У Держгеонадрах запроваджують дистанційні консультації надрокористувачам

Відсьогодні спеціалісти припиняють надавати консультації у Єдиному вікні надрокористувачів. Обмеження запровадили у зв’язку з рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року та постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19». Натомість потенційним інвесторам забезпечать консультації телефоном. Запис на консультацію відбуватиметься за тією самою процедурою, що і раніше: для попередньої реєстрації пишіть на [email protected].

«Ми розуміємо, що безпека та здоров’я наших громадян понад усе, тому вживаємо заходів, аби мінімізувати ризики розповсюдження коронавірусу. Консультації відбуватимуться за звичним графіком після попереднього запису у телефонному режимі. Спеціалісти Держгеонадр забезпечать фахову консультаційну підтримку кожному надрокористувачеві», — прокоментував голова Держгеонадр Роман Опімах.

Нагадаємо, на початку лютого Державна служба геології та надр України запустила новий сервіс – Єдине вікно, мета якого скоротити кількість відмов заявникам на підставі некомплектності документів та помилок у заповненні заяв. Раніше повідомлялося, що послугами сервісу вже скористалися більше 50 людей.

Детальніше про порядок роботи Єдиного вікна надрокористувача: https://www.geo.gov.ua/yedine-vikno

Перейти до вмісту